GREY POWER – czy świat mody zmienia definicję piękna?

Choć na wybiegach wciąż królują szczupłe i młode modelki to branża fashion zaczyna się zmieniać… O modelkach typu size plus już słyszeliśmy. Teraz znane marki modowe do współpracy przy promocji zapraszają panie dojrzałe. I to nie tylko 40ki czy 50ki, ale także kobiety dobiegające setki!

Lanvin już w 2012 roku w swoich reklamach użył wizerunku nie modelek, a zwykłych kobiet min. 82 letniej, byłej tancerki Jacquie „Tajah” Murdock.

lanvin
L
anvin Fall Winetr 2012/ fot. Steven Meisel

Dolce & Gabbana nie pokazuje pięknych wyphotoshopowanych dwudziestolatek, ale trzy starsze panie ubrane we wdowią czerń – bardzo szykownie i naturalnie, które w rękach trzymają must have tego sezonu –  czyli torebki D&G.

Dolce-And-Gabbana-Senior-Ads-Summer-2015
D
olce&Gabanna SS2015/ fot. Domenico Dolce

80 letnia pisarka Joan Didon jest twarzą tegorocznej letniej kampanii Céline. Zdjęcie amerykańskiej intelektualistki w dużych czarnych okularach robi furorę w sieci. Marka, której każda kolekcja jest hitem – stawia na „szarość”.

joan-didion-celine-2015
Céline SS2015/ ffot. Juergen Teller

Nowojorska projektantka biżuterii Alexis Bittar do promocji swojej kolekcji poprosiła znaną businesswomen Iris Apfel, która mimo 93 lat wciąż wygląda świeżo i dziarsko we wzorzystej marynarce z doczepionymi kwiatami.

ab-wsj-spread
A
lexis Bittar SS2015/ fot. Terry Tsiolis

W Polsce ten trend został wykorzystany przez Bohoboco, której twarzą została 81-letnia Helena Norowicz.

bohoboco
BOHOBOCO SS 2015 / fot. Marcin Kempski

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s